söndag 18 mars 2012

Trååk söndag

Fy sjutton vilket tråkigt väder! Hujedamig. Uttråkade som sjutton är vi här hemma.. Fantasin flödar inte heller!

Igår var vi på familje/släktmiddag som min mormor & morfar hade styrt upp! Caterad mat & lite mys. Jätte trevligt va det. Clara hade ju en del uppmärksamhet kan jag säga, haha! Våran lilla pajas :) hon älskar när alla tittar på henne. Hon var så extremt snäll hela kvällen även fast hon hoppade över eftermiddgsluren! Men sen tog det inte ens 5 minuter i bilen innan hon sov! Sötis!

Från det ena till det andra.. Ni har säkert hört att man kan använda Ricinolja i håret för att det ska växa bättre. Egentligen är ju oljan mot förstoppning. Men.. Det är jätte många som testat den i håret & fått några centimeter längre hår på bara 2 veckor! Vilken grej säger ja!! Sjukt sugen på att testa när man googlar runt på före & efter bilder! Så den oljan ska jag köpa i veckan tänkte ja. Skadar ju aldrig att testa!! :) ska verkligen försöka komma ihåg före & efter bilder oxå!!

Nee nu måste ja komma på nåt att göra innan ja börjar klättra på väggarna! :)

1 kommentar:

  1. Jag provade det i julas och jag tyckte det funkade :) Haha fattar inte varför jag slutade men det är så kladdigt och jobbigt :P haha :D

    SvaraRadera