tisdag 20 mars 2012

Beautiful people

Go'kväller..

Har precis duschat & ligger nu i sängen bredvid mina sömntutor! Clara ligger ju såklart i sin egen säng med brevid mig :) Bara för att jag skrev här i bloggen igår att vi varit vakna mkt dom senaste nätterna så fick jag äääntligen sova en hel natt!! (på kanske 10 dagar) hujedamig! Inte konstigt att man blir trött redan efter middagen!

Idag har vi varit hemma på förmiddagen. Jag tog äntligen tag i Claras leksaker & gjorde rent dom & rensade! Välbehövligt! På eftermiddagen sen åkte jag claris & Jeanette in till maxi en sväng, strosade lite & handlade lite mat såklart! Rätt mysigt sådär när man inte har bråttom eller nåt!

Nu ligger jag & kikar på bb i väntan på favorit programmet 90210! Får inte nog alltså! Hoppas jag orkar kika på hela :)

Göö natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar