fredag 30 mars 2012

Blev less på mitt hår (som alltid) så gick tillbaka till det som jag trivs bäst i. När jag vill ha en färg i mitt hår så vill jag att det ska bli bra på engång. Inte sen, utan på engång! Haha! Det går ju inte alltid som jag vill:) det sliter nå fruktansvärt på håret med slingning & blekning så mitt hår skulle inte orka mer. Vill ju inte tappa det lixsom. Och sen finns det Inge fulare när överhåret blir blont medans underhåret fortfarande är mörkt! Nej fy! Det blir ingen blondin av mig inte :)

Idag blir det spontan sleepover för Clara. Hennes mormor & morfar får inte nog av att leka & pussa så snart ska jag åka in & lämna hennes hos dom så sover hon där tills imorgon! Mys pys!

Vet inte vad jag & Micke ska pyssla med men det visar sig! Nu vakna skruttan så.. Hejpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar