måndag 5 mars 2012

Helgen

Ska man uppdatera lite kanske! Var ju ett tag sen menar ja! :)) helgen har varit kanon!

I fredags var det min efterlängtade födelsedagsfest! Och jag kan säga som så att den kunde inte ha blivit BÄTTRE! Fan vad roligt jag hade! Verkligen alla mina snyggingar samlade på ett & samma ställe! UNDERBART! Hög ljudnivå & mkt alkohol! Haha! Tror vi drog ner på stan runt halv ett snåret. Rätt sent så det hanns inte riktigt med alla ute ställen som jag velat. Men terassen & etage blev det för några av oss! De var skit lite folk där men fan vad vi röjde järnet kan ja säga! Min kära MILF kompis Frida var på G :) haha!! Tack så jävla mkt för en kanon kväll allihopa! & för kalasbra presenter!!

Lördagen bestod av bakishet & städa lokalen. Micke följde med & hjälpte mig. Han blev chockad av svineriet & tyckte vi hade varit värre än han & hans kompisar, då äre illa! Höhö.. Men de gick rätt fort 1,5 timme tog det vara. På kvällen sen gick han ut & hade trevligt, han hade även hängt med rätt otippade människor, haha..

Igår dårå så var det hans tur att vara bakis :) vi grillade korv ute och var nere hos Ak & Perra där vi även fick middag!

Som sagt awesome helg!! :)



2 kommentarer:

  1. haha roliga bilder du fick till där! har lite suddiga minnen av etage där på slutet haha :) men kul vare :D:D

    SvaraRadera
  2. tack för i fredags gullet! haha kvällen slutade ju inte så bra men hoppas du hade skitkul ute! tänkte kolla om du hittade en vit kofta i lokalen? min försvann nämligen.. puss!

    SvaraRadera