söndag 11 mars 2012

...

En bild säger mer än tusen ord, fy fan.. I fredags var vi med om en bilolycka. Sån tur var inte Clara med i bilen!! Jag & Micke fick skjuts in till stan & på vägen in åkte vi av vägen. Det var mörkt, halt & hastigheten var lite för hög. Det kändes som att allt var över på en sekund, men endå hann man tänka "Nej nej nej" kanske 400ggr om. Jag är så jävla glad att det gick så bra som det gjorde. Lite mörbultade kroppar & några skrubbsår är det enda. Om man ser hur det kunde ha gått! Fy fan. Man ska ju inte tänka "tänk om" men jag kan säga att det är jävligt svårt. Clara kunde ha blivit föräldrarlös & jag & Micke kunde ha sett varann för sista gången. Så enkelt skulle det kunna blivit. Det läskiga var att jag satt med min mobil, inne på facebook & uppdaterade min status. "älskar dig Mikael Eiengård" skrev ja. PRECIS när jag trycker på "post" så händer det! Undermedvetandet tog nog tag! Tur att Dennis åkte bakom oss & hjälpte oss efter!!

Vi är iaf oerhört tacksamma att det gick så bra & att ingen behövde förlora någon! Ta vara på det man har, det är verkligen nånting som jag ska tänka på mer oftare!

2 kommentarer:

  1. Nejj uschhh va hemskt!!! Va skönt att det gick bra för er. Kram

    SvaraRadera
  2. men fy sjutton vad läskigt!!

    SvaraRadera