lördag 31 mars 2012

Lördag lördag

Det känns väldigt mycket som en söndagkväll, men icke. Bara lördag :) så himla skönt! Imorse var jag & Micke lite smått bakis när vi vaknade. Men efter en powernap på soffan så var vi fit for fight igen :)

Igår åkte vi på en spontan grillning hemma hos Robin & fia, med även Kalle & Linda. Riktigt trevligt.. Älskar när det blir sådär spontant! Så tack för igår kära vänner!! Rätt sent vart det också. Vi fick skjuts hem av svärpäronen, så himla snällt!!

Idag var mina föräldrar så snälla & körde hem Clara. Så slapp vi åka in till stan. Guld värt! Sen drog vi en liten eftermiddagsfika allihopa inklusive Ak & Perra. Mys mys!

Clara håller nu på & somnar & jag har gått min lilla ljusrunda här hemma så ska vi bänka oss i soffan & bara mysa resten av kvällen :)

Trevlig lördag allihopa! :)




- Ifrån min kära iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar