måndag 19 mars 2012

Måndag

Dagarna känns så långa nu när det blir mörkt så sent. Längtar tills söndag när man ställt om till sommartid för då kommer det ju bli mörkare ännu senare :)

Ja, som varenda jävel har skrivit på facebook idag så vaknade man med lite vitt på backen. Vad tror folk, att det kommer snö för att stanna? Nej jag tror inte det va. Jag Camilla & claris tog en liten ride till gränby idag på eftermiddagen. Camilla shoppade en ny outfit & jag kom därifrån med solglasögon & en Revlon färgbomb :) en himla bra uppfinning måste jag säga!! Imorrn har vi inte så mkt planer, kanske en mini-handling på maxi. Haha, jihoo! På onsdag är det dax för Claras 1 års kontroll på BVC samt sprutor! Det blir spännande, hoppas hon klarar sig från biverkningar.

Jaja..
Nu ikväll har vi haft fika besök av Jeanette Ak & Camilla. Det bjöds på nybakat :) sitter aaldrig fel!! Nu blir det att glutta på Big brother sen bums isäng! Eftersom min dotter gärna vill vara vaken ca 1 timme på nätterna. Inte sådär jätte kul vill jag lova!

Här trycker Clara sitt face mot duschdörren igår när vi duschade. Haha! Gölligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar