måndag 9 januari 2012

Vardag igen

Måndag & vardagen är här igen! Känns rätt skönt. Veckorna går så fort när Micke jobbar & det gillas ju! Vill ju Inge annat än att våren ska komma nu! Tycker det kan få komma snö i typ 1 vecka eller nåt så claris kan få åka pulka & leka lite. Men annars tycker jag det är för sent för snö nu.

Igår tog vi en promenad upp till vår tomt! Det finns lixsom två alternativ hur vi kan lägga huset! Lite svårt att förklara när man inte har nån bild, men det är väldigt mkt berg där så tror huset kommer hamna längst upp på berget! Det blir helt otroligt fin utsikt då, man kan bygga världens altan & man har sol från det att man vaknar tills man går i säng. Hur underbart låter inte det lixsom!! Nu vill man ju inget hellre än att börja! :)

Nu när claris sover så ska jag planera min födelsedag lite! Ute i god tid är jag med, men vill ju att så många som möjligt ska kunna vara med!!

Puss hej!!


- Ifrån min kära iPhone!

2 kommentarer:

  1. Å vad roligt att ni ska bygga!:) Vad blir det för hus? Och när börjar ni? Man blir lite smått nörd på olika byggen nu när man är i byggartagen själv:)

    Är ni friska nu från den äckliga bacillen? Det var inte skoj det där... Så himla lätt att det går runt runt till alla i familjen

    SvaraRadera
  2. pratade om det med jill idag faktiskt! visst var det första helgen i mars? fredag eller lördag? puss!

    SvaraRadera