måndag 2 januari 2012

Fan alltså

Fan alltså, när man trodde det var över. Men icke! Nu var det mickes tur att bli sjuk! Det verkar iaf vara en väldigt mild variant. Han har bara spytt 2 ggr inatt & sen inge mer. Skönt! Jag & Clara flydde ner & har spenderat natten i vardagsrummet :) Micke får hålla sig på övervåningen, haha!! Jag vägrar bli sjuk igen & vill verkligen inte att Clara ska åka på nå skit!! Nog om såna äckligheter..

Idag vette tusan vad vi ska göra, vill ju gå på en lång promenad. Vädret verkar dock inte vara med oss, så vi får se det kanske blir uppehåll snart. Så tråkigt att sitta inne bara när man gjort det nästan hela förra veckan! Men men..

Nu ska jag busa med mitt troll som är överallt :)


- Ifrån min kära iPhone!

1 kommentar:

  1. zoeysmamma.blogg.se är den nya adressen :P
    (ta gärna bort den här kommentaren) :D

    SvaraRadera