fredag 20 januari 2012

Fredag

Fredag nudå & det är lika skönt med helg varje gång! Ikväll blev vi sugna på grillat, så ja, varför inte lixsom! Man behöver ju inte bara grilla på sommarn kände vi :) Dennis & Jeanette kommer över & joinar också.

Annars idag så ska vi åka pulka har jag bestämt. Man måste ju passa på när det ääntligen är typ 1 cm snö på backen och fortfarande minusgrader. Vem vet hur länge det kommer ligga kvar! De ska bli så kul & se Claras min :)

Igår var vi på BVC besök & efteråt åkte vi hem till mor min, käkade lite lunch & mös! Mormor kom förbi en sväng också! Synd att far min var på konferens med tanke på att vi inte träffat mina föräldrar på typ 3 veckor! Men dom kanske kommer ut på söndag & firar Micke :) bättre sent än aldrig!







Iaf BVC besöket gick braa! Hon kunde allt man skulle kunna vid tio månader. Nu hade hon växt på sig till 74 cm lång & 9,8 kg! Våran stora tjej! Vi fick massa bra broschyrer & en tid för 1 års kontrollen, då det även är sprutdags igen! Huvva!! Sist blev hon så himla hängig, sån tur är så håller det ju inte i sig så länge!! Besöket slutade inte så bra då Clara ramlade & slog i bakhuvudet = en jätte ledsen tjej :( lill pluttan!!

Nej nu måste jag lägga lite på wordfeud! Jobbigt när man spelar med så många samtidigt, haha!!

Hejpa..


- Ifrån min kära iPhone!

1 kommentar: