söndag 15 januari 2012

Sleep time

Förtillfället är det Läggdags hos oss! Clara somnade för 30 min sen ungefär! Snälla snälla låt henne sova nu fanskaps sjukdom! Natten som var ville hon vara vaken mellan 23.30-04!! Inte okej! Man blir ju lite död så att säga. Eftersom det var 3e natten irad som hon varit vaken nu på nätterna. Men det är bara bita ihop & va glad endå!

Annars idag har hon varit väldigt pigg, hon har ätit bra, lekt & varit ute. Såna bra grejer som är skönt när dom blir vanliga igen! Så imorrn hoppas ja på en pigg lite. Jänta, som hellre får röja järnet ur mig än att vara såhär! Man blir ju lite hjälplös! Men men..

Inga planer direkt framöver faktiskt. Lön snart & snart februari! Beställde hem en bra grej till mitt hår idag! :) alltid trevligt! Älskar allt som har med hår att göra, hehe!

Nej nu ska jag kika på en outfit tills min födelsedag. Imorrn ska jag ringa & boka lokalen!

Puss & god natt

(min fina tjej fick prova ett halsband idag! :) )



- Ifrån min kära iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar