måndag 23 januari 2012

Idag är vi hemma. Clara har inte sovit nånting på hela dagen idag. Jippi! Ska försöka återigen med en vagnspromenad snart! Får vi se om det blir bra! Annars ser jag framemot hur hon kommer vara lite senare. Inte!
Jaja..

Helgen har varit trevligt. Grillning 2 kvällar irad lixsom :) i fredags kom Dennis, Jeanette & barnen över en sväng! Sen i lördag åkte vi hem till Robin, Fia & Lana! Mkt trevlig kväll med god mat & vin! Fina grejer det :) igår käkade vi pizza & sa hejdå till Perra som åker iväg i 4 veckor!

Den här veckan vill jag typ isolera mig hemma. Inte umgås med nån, haha.. De låter hemskt men jag känner så på allvar för var & varannan här ute ligger magsjuk!! Den jäkla bakterien verkar smitta nå fruktansvärt. Känns ju lagom kul när man precis haft den! Eftersom man kan tydligen ha den flera ggr under samma säsong!! Blä alltså! Svärmor ligger nu & då känns det ju extra kul att vi va där igår. Nej inte direkt! Men jag hoppas vi klarar oss denna gång! Hoppas kan man ju alltid! Sen kan man ju bli smått irriterad på folk som låter sina barn gå till dagis även fast dom kanske inte är helt friska, eller låter syskon gå, eller folk som går till jobbet förtidigt. Inte konstigt att den sprids! Sen skulle jag även säga 72 timmar efter sista symptom för i år verkar man smitta efter mer än 48 timmar! Såklart man måste sätta en gräns nånstans. Men jag tror på 3 dygn! Så tack nu har jag fått ur mig det!

Snart är det iaf mars & då blir det party!! :)



- Ifrån min kära iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar