torsdag 18 augusti 2011

Torsdag

Godmorgon :)

När vi vakna imorse så kändes som att det var helg & jag hade totalt glömt bort att Micke pussa mig hejdå. Så jag undrade ett tag vart han var nånstans, haha! Pucko! Inte helg än lixsom!

Igår blev det kalas för lilla nellie! Det var trevligt! Det var vl mer vyxenkalas än barnkalas, precis som Frida skrev, haha. Men det va kul :) vår lilla tös böev lite rädd när vi kom dit, hög ljudnivå & massa folk. Blev lixsom lite mkt på samma gång! Pluttan.

Vi får väl se hur det går idag på öppna förskolan. Om hon blir jätte blyg och inte alls tycker det är kul eller så går det skitbra & hon blir farscinerad av alla andra bebisar! Det visar sig helt enkelt:)

Nu ska jag dricka klart mitt morgonkaffe & dona lite!


-från Iphonen då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar