måndag 8 augusti 2011

Då va det kväller

Nu sitter vi och degar i soffan. Installerat vårat nya Viasat paket har vi gjort & en herrans massa kanaler fick vi :) gillare starkt, hehe!! Så mkt bra att välja på.. Herregud bänkad kommer man vara!

Idag va det BVC besök på schemat! Hon växer på min lilla skrutt. Numera väger hon 7020g och är 65 cm lång! Alldeles en perfekt liten prinsessa. Hon har typ gått upp ca 1 kg i månaden sen hon kom. Tänk om en annan skulle göra det, haha, hujedamig!






Finaste lilla sak!! Gu så din mor & far älskar dig! Helt fantastiskt.

Efter BVC åkte vi hem påengång & så gick vi ner till svärmor & fikade lite och lekte med lilla dixie. Sen drog jag och anna-Karin till stan & uträttade lite ärenden!!

Resten av veckan är rätt oplanerad förutom att jag tänkte nog leka lite med Maria, Nina kanske kommer på besök & sen blir jag nog hundvakt nåndag med :) på fredag blir det förhoppningsvis en date med Lina!!

Ja just ja, fick bedårande stövlar och byxor till Clara idag på posten, utav min vän Kim! Tack så jätte mkt stumpan! Skit söta, dom ska invigas snarast!




Nej nu ska jag nog gräva lite i godispåsen jag införskaffade idag! Billigt på maxi ;) heh!!

-från Iphonen då!

1 kommentar:

  1. Det är klArt en bedårande tjej ska ha bedårande stövlar :)!!!

    SvaraRadera