onsdag 24 augusti 2011

Bra dag!!

Igår var en mysig dag! Först åkte jag och hämtade Madde, sen åkte vi och shoppade lite badleksaker & dregglisar till Clara. Jag köpte mig även ett skal till min iphone! Välbehövligt! Efter det åkte vi till Madde käkade lite lunch, sen kom Camilla & Jeanette dit, då blev det lite fika! Hemmagjort fika à la Madde :) supergott! Tack stumpan!

På eftermiddagen så åkte jag till mor & far. Mamma hade hittat ett jätte fint vardagsrumsbord på blocket till oss, så de åkte jag & pappa och köpte sen! 200:- kostade det, jag lovar det var nästan som gratis om man ser bordet. Hur fint som helst! Ska måla det vitt bara sen får ni se :)

På kvällen blev jag bjuden på middag hos m&p, sen åkte jag & mamma upp på gränby och införskaffade lite dop kort. Haha beslutsångest hade vi kan jag lova! Men tillslut blev det jätte bra, enkelt men bra! Jag måste ju börja nånstans, så att jag får
arselet ur vagnen lixsom! På fredag ringer jag prellen! Yepp!

Sen kom jag inte hem förens halv tio på kvällen igår, så då var det bara gå isäng, nästan!

Men för att summera så fick jag jävligt mkt saker igår för under tusenlappen! Bra gjort skulle jag vilja säga!


Idag får vi väl se om det blir lunch med mamma & mormor, kanske lite förinvigning på gränby också :) Frida vi lär ju hooka up;)





-från Iphonen då!

1 kommentar:

  1. Gud har gränby invigning idag!!!! jag som trodde att det var imorgon. då måste jag också dit och kolla senare. Grattis lilla Clara på 5 månaders dagen i efterskott.

    kram Gülperi och Emir

    SvaraRadera