onsdag 10 augusti 2011

Dessa faser alltså

När man läser lite bebisar bloggar nu så verkar det som att många bebisar går igenom en liten jobbig fas förtillfället!! Blandade åldrar men typ samma fas.

Denna fas är icke så rolig måste jag säga. Det är mycket skrik & ingenting som passar bra. Minsta lilla tillstymmelse på att Clara har tråkigt så blir hon ledsen. :( imorse ville hon göra morgon klockan 5 (inte död alls, nej nej). Ja, så det var att gå upp då. Sen höll hon på och gnällde/skrek om vartannat ända fram till kl 7. Sen sov hon i ca trettio minuter. Är det inte fantastiskt?

För att summera så har hon sovit 1,5 timme mellan 05.00-15.30. Sammanlagt! Alltså blir man slut eller inte lixsom. Helt sanslöst!!

Men förhoppningsvis så ska denna lilla fas vara över snart och då hoppas jag på mina källor, haha! Annars vette tusan..

Till lite roligare saker. Imorgon kommer Nina & Jill hit på besök! Fan så himla roligt. Inte igår jag träffade dessa bruttor ska jag säga! Skit kul ska det bli, ni är så himla välkomna tjejer ;)

Nu ska jag göra käk! Hejpa!


-från Iphonen då!

2 kommentarer:

  1. Känns skönt att veta att man inte är ensam om att vara less!:) Ja man får verkligen hoppas på att detta utvecklingssprång är över snart, så man kan bli människa igen...

    SvaraRadera
  2. ler lite smått när jag läser dettta, hade precis lika dant med H men med andra blir det bättre=)

    SvaraRadera