måndag 22 augusti 2011

Slapp dag må ja säga

Denna vecka har vi inte mkt planerat, träffa madde lite förhoppningsvis, lite öppna förskolan, och sen allt det vanliga vardagliga! Rätt skönt att inte jämt vara fullbokad! På fredag hoppas jag det blir lite mer action. Måste ju åka till Camilla där hon bor nu, har ju inte varit där än. Skäms!

Idag gör vi inte så mkt nytta heller, tvättar lite, men det va väl den enda nyttan. Vädret är ju inte att hurra för. Men enligt klart.se så ska det ju vara stråålande väder imorgon. Vilket gillas extremt mycket.

Såg nåt bröllopstjossan på tv:n häromdagen & det gör ju inte alla mig mer sugen på att gifta mig. Herregud vad jag längtar, haha :) inom 6 år ska det ske så man kan ju nääästan säga att det är snart!! Vet redan hur min klänning ska se ut, iofs har jag vetat det i x antal år nu, men endå! Jag längtar dit helt enkelt! Det är väl näästan alla tjejers dröm att få vara brud för en dag :)?


-från Iphonen då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar