söndag 28 augusti 2011

Helgen!

Vi har precis klämt i oss pizza & ligger nu & degar i varsin soffa! Awesome!

Skoja inte om det har varit full rulle i helgen & oerhört dåligt med sömn. Jag känner mig rätt mör förtillfället. Fy fan!

I fredags drog jag till Camilla där vi var ett tag innan vi åkte till hennes gamla klasskompis (tror ja hon var). Där var vi ett glatt gäng, satt på balkongen och snackade goja. sen drog jag Camilla Jeanette Lisa & Nathalie ner till Magnussons och där blev vi kvar heela kvällen. Det var väl
meningen att vi skulle gå vidare men tiden rann iväg så det hanns ej med! Fick skjuts hem av Micke, underbart vare att vakna upp hemma! Dock Bakis as hell. Men det gick över när vi drog barnloppis sen :)

På lördagen så drog vi hem till Kalle & Frida. Mkt trevligt att träffa lite härliga människor som man ser lite för sällan nowdays. Runt halv två på natten så kände jag mig mer död än levande & ville åka hem, eftersom jag körde. Sagt & gjort (typ) när vi kommer till vänge så fick vi för oss att åka förbi mickes kusin Linda & hennes karl Kalle,så det gjorde vi. Där blev vi kvar till 06:15 på morgonen. Fy fan att vi orkar säger ja! & att Linda orkade som är höggravid & ska föda om 4 veckor :) otroligt! Men trevligt hade vi iaf :) jag fick känna lite sparkar och prata lite förlossningsnack! Alltid kul. Jag blir alltid lika farscinerad av hur kroppen funkar när man ser nån gravid & så tänker man att man har gått så själv, men nu har man faktiskt ett Riktigt barn, haha! Det är ju väldigt häftigt!!

Iaf, när vi kom hem på morgonen strax innan 7 så var Clara tokvaken. Det var ju morgon för henne då eftersom vi alltid gr upp vid den tiden. Jag kände inte riktigt som henne då, utan ville gärna sova ett slag. Försökte i en timme typ sen somnade hon om och sov till strax innan tio s en tog Micke henne & jag fick sova till 12.20 på dagen! Jesuskarl. Så länge har jag inte sovit sen jag vet inte näär. Beror väl dock på när man går isäng,men endå :)

Sen idag har det varit västeråker-dagen typ, men det är faktiskt det enda vi gjort idag. Blir nog en tidig kväll idag! Haha

Nej nu ar det blivit alldeles för lå gr babbel he, hej på er!


- Ifrån min kära iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar