fredag 24 februari 2012

Uscha!!


Vad gör jag vaken nu kan man fråga sig? Tror minsann en förbannat ond mensvärk intagit min kropp! Skit grejer!

Det har ju inte direkt blivit bättre sen graviditeten, snarare tvärtom. Får så himla ont, vet knappt vart jag ska ta vägen! Sen mår jag verkligen dåligt i några dagar innan också. Med extrem trötthet, illamående, huvudvärk, haha you namne it. Ja, det är skratt retande. Räcker det inte bara med att man måste ha skiten,nej man ska få massa annat jobbigt på köpet!!

Jaja.. Blir väl till att glo på tv. Nu kan ju klockan få gå fortare & bli 6 iaf, så det känns mer okej att gå upp!!

1 kommentar:

  1. Jag har precis likadant sedan graviditeterna. Trodde det skulle hjälpa med p piller men icke! Blir också extremt trött och grinig och illamående strax innan. Dessutom kan den hålla i sig i nästan två veckor! Vad hände där lixom? funderar på att byta prev medel och se om det kan hjälpa...ibland suger det att vara fruntimmer! haha

    SvaraRadera