onsdag 8 februari 2012

Onsdag




Tycker så synd om claris nu när hon är förkyld. Hon bara hostar & hostar så fort hon ska sova! Man vet ju själv hur jobbigt det är! Nu sover hon äntligen efter att ha varit vaken sen 7 imorse. Hoppas hon får sova en liten stund iaf!

Snön vräker ner här hemma! Rätt mysigt faktiskt eftersom det är helt vindstilla också, så faller den så fint! Ikväll kommer mina päron hit & äter mat. Det var meningen att vi skulle äta hos dom, men eftersom claris inte är riktigt kry så blir det lättast om vi är här. Så mor & far tar med sig maten hit & lagar här istället. Härligt :)

Sitter & kikat på massa bilder & hårfärger. Måste hitta nån bra blond nyans som jag ska visa frissan på måndag! Svårt att förklara bara med ord hur man vill ha det. Det finns ju lixsom en djungel av olika blonda nyanser! Så bilder blir lättast. Ska bli riktigt skönt att få klippa sig, var ju inte riktigt igår jag gjorde det, om man säger så! Ska nog införskaffa mig ett bra schampo & balsam oxå! Tror det lurat åt L'oreals absolut repair! Provade det förut men då gillade jag inte det så mkt. Men ska ge det en ny chans! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar