torsdag 9 februari 2012

Skönt



Snart är det helg igen, halleluja! :) på lördag ska vi käka lite mat med min mormor & morfar! Vi har ju inte bytt julklappar med dom helt än, så nu är det lixsom dags, haha! Det har varit lite mkt på senaste från båda håll.. Men nu så! Det ska bli mysigt! Annars är helgen inte planerad så mkt. Det beror på hur skruttan mår. Men det är lika härligt med helg endå!

Från det ena till det andra så tror jag att jag håller på & får en vagel i vänstra ögat. Satan vad ont det gör.. Anar en liten svullnad kanske, men hoppas det inte blir mer än så. Inte så jäkla snyggt med vagel lixsom. Fy! Det gör verkligen ont i hela ögat specielt i ögon globen. Blä blä!

Inatt har claris sovit hela natten, vilket resulterade i en uppstigning vid 6.30. Hujedamig! Haha.. Det är jag inte van vid direkt. Men är glad för hennes skull att hon inte behövt hosta sig igenom natten! Så nu är hon på bättringsvägen & det gillar vi! :)

Idag ska jag äta smarriga rester till lunch :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar