söndag 5 februari 2012

Igår..

Hade en helt underbart trevlig eftermiddag & kväll igår! Skit kul femkamp! Fick göra saker som jag aldrig provat förut! Verkligen jätte kul. Vi var uppdelade i fyra lag & Emil var lagkapten i mitt lag, vi vann, såklart! Höhö! ;) efter femkampen så bytte vi om lite & pudrade näsan. Sen blev det en jätte god 3 rätters middag som satt som en smäck! när vi käkat klart så gick några grabbar & bastade en stund medans vi andra minglade omkring inne! Runt halv ett så drog några in till stan & gick ut.. Jag och Micke drog oss hemåt! Skjutsade hem Kalle & Christian först sen blev det bums isäng! Glad är jag för det idag, inte bakis för fem öre! Så värt!

Allt som allt så var gårdagen helt kanon på alla sätt & vis! Det enda tråkiga var att mickes mage (han har problem med gallgångarna) började göra fruktansvärt ont, så han fick lov att åka in till akademiska & få en spruta. Men femton minuter senare mådde han som en prins igen! Tur att han var nykter & kunde köra!! När han kom tillbaka så hade han även plockat upp Jeanette! :)

Fin kväll!!

1 kommentar:

  1. Tack för tipset!:) det måste vara de för jag satte på ett nytt skal igår...

    SvaraRadera