fredag 3 februari 2012

Fredag


Det är tammetusan lika skönt med helg varje gång! Partajjet imorrn närmar sig och jag har fortfarande inte valt en outfit! Men det blir nog bra skor har jag iaf :) eftersom vi blir ute på dagen så lär man klä på sig ordentligt. Det ska ju inte direkt bli nån värme, men solen verkar vara med oss iaf. Det gillar vi!

Det blev sent innan vi var hemma igår, tror vi landade runt 22 snåret hemma. Bums isäng med Clara sen kom Micke efter ca 45 min! Då blev det en varm dusch innan läggdags för hujdamig vad jag frös. Inte blev det bättre av att ingen hade varit hemma & eldat! Haha.. Kallt blir det då kan jag lova! Längre tills vi bor i hus så man slipper elda för att hålla värmen!

Appropå hus så tror jag vi är eniga om vad vi ska bygga :) skönt! Så fram tills nu har jag kikat på planlösningar och hjärnan har tänkt så det knakar. Eftersom man kan ändra & greja i stort sett som man vill så blir det ju så mkt svårare! Haha. Har kikat på massa bilder & olika alternativ & det är förjäkla bra och se så många olika! Ska även kolla upp om det finns nån i närheten som bor i det huset som vi vill bygga så kanske man får åka & kika. Ännu bättre lixsom! Jaja..

Idag vet jag inte vad som händer! Kommer bli lugnt iaf. Ska packa Claras lilla väska eftersom hon ska få sova hos sin mormor & morfar imorgon, sen ska jag väl plocka fram outfit till mig själv, kanske även till Mikael. Det visar sig! :) skönt att middagen för ikväll är klar, för det blir rester! Härligt & slippa laga ibland!


Nej so long hörrni!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar