tisdag 14 februari 2012

Hmm..

Ja som sagt så var jag hos frissan igår! Måste säga att jag blev väl inte helt nöjd. Jag fick ju lite ljusare hår MEN nu är det mer lys-oranget :/ väldigt vackert. Inte. Känner att den här tonen hade jag fått om jag hade trixat hemma. Och så vill man ju inte känna när man kommer från frissan, där man vet att dom har hur mkt medel som helst för att ta bort sånt!! Jaja.. Jag vet iaf att såhär kommer jag inte trivas att visa mig bland folk. Haha!! Får se hur vi fixar det. Jag har ju min färgbomb som jag tänkte ha i håret när claris somnat så man kan sitta länge med den!!

Den lite mörkare är iaf före & den andra efter. Tror ni ser :))

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det var snyggt! Men det är ju du som ska ha det :p egentligen ska ddu väl säga till frissan att du inte blev nöjd.. Men du fixar det nog :)

    SvaraRadera
  2. ASSNYGGT! så där vill jag se ut! själv är jag rosahårig just nu :D

    SvaraRadera