lördag 2 juni 2012

Segt är bara förnamnet


Ja fy fan.. Riktigt seg dag. Tråk väder. Det ser inte ljust ut på väderfronten den kommande veckan! Tråkigt värre! Kanske tur att man ska jobba två dagar då iaf :) på onsdag är det ju även ledigt för karln min! Trevlans!

Idag vi inte gjort ett skvatt. Varit inne & myst precis hela dagen, hela familjen dessutom! Det är ju inte alltför ofta! Hundvakt till dixie är vi oxå :)

Igår hängde jag på Frida, på lite mamma&barn träff hos elin!! Det var skoj.. Hög ljudnivå kan man ju lugnt säga att det var! Haha! Skulle aldrig orka vara dagisfröken!! Ett stort plus till dom!

Appropå dagis.. Claris har fått dagisplats :) tillsammans med dom flesta lantisar! Haha! Känns faktiskt riktigt bra att det är så många som man känner som kommer gå där. Jag har faktiskt ingen jobbig känsla angående att hon ska börja på dagis. Såklart det kommer kännas konstigt att lämna henne till "främmande" människor i början, men va tusan! Man överlever nog. Det ska bli spännande faktiskt!! Jag tror hon kommer fixa det där galant :)


Nej nu måste jag glutta på tv:n, vi sappar mellan a night at roxbury & fast and furious! Haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar