onsdag 20 juni 2012

Lång dag


idag har det var en lååång dag. Minst sagt. Är absolut inte van vid uppstigning vid 6 tiden. Men jag vaknade av Micke som åkte till jobbet & efter det var det kört att somna om. Clarisen sov iaf till 7tiden. Klockan 10 sen befann vi oss utanför gränbyC. Inhandlade lite go'fika & spenderade några timmar på 4H gården med lite goa morsor & busiga ungar ;)

Efter det gick jag mamma & Frida in på gränby & åt lunch/fikade medans barnen sov en sväng. Sen strosade vi runt och kikade lite. Ääntligen inhandlade jag mig ett par svarta jeans. SOM jag har saknat det. Har nog inte haft det på minst två månader & då menar jag verkligen när jag säger att det är mitt favorit plagg :) haha. Tråkigt, i know. Men ack så praktiskt.

Åkte iaf inte ifrån gränby förens 16 tiden & då skulle jag egentligen hämtat upp min klänning (YES, den har kommit) men claris somnade i bilen & det var trafikstockning utanför icaväst. Så Nejtack! Hämtar den imorrn! Hoppas jag gillar den nu oxå då!

Claris har fortfarande lite småfeber från & till & idag har hon hostat väldigt mkt & näsan har börjat rinna :/ pluttis! Jävla virus. Försvinn. Så nu ska det verkligen kryas på till midsommar!!

Nej nu, Transformers på tv:n!


- Från iPhonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar