tisdag 19 juni 2012

Några rader då


Seeeg update här, men va tusan lixsom! Dagarna bara rullar på även fast vi hållt oss hemma i några dagar nu. OM jag börjar klättra på väggarna.. lite då.. Men imorrn ska vi ut & åka lite. På förmiddan står 4H gården på schemat, sen blir det in på gränby för att inhandla lite till midsommar. Får se om min mama kommer upp för en lunchning oxå! Fint väder ska det bli med. Hujedamig vilken lyx!

På midsommar så ser planerna ut som så att vi kommer fara till mina päron i Vansjö, käka lite go lunch & mysa. Sen bär vi av hemåt eller till Ak & Perra för att grilla med lite annat folk & efter det får vi se om vi traskar över till nåra grannar här ute där det vankas lite festligheter!! Hoppas clarisen kommer hänga med i svängarna, hha!! Men hon är faktiskt en otroligt duktig liten tjej på att anpassa sig så det kommer nog gå utmärkt!

Nu hoppas jag att min klänning hinner komma innan fredag oxå! Man kanske borde köpa sig en backup klänning. Jobbigt annars.. För fasiken i mig, jag SKA ha klänning ;)


- Från iPhonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar