måndag 4 juni 2012

Nåt nytt varje dag


Godkväll!!

Känns som det varit en låång dag idag. Vet ej varför, det bara känns så. Trött som sjutton har ja varit med, men nu när man ska sova så är ja såklart tokpigg. Typiskt!

Idag har vi lekt med Frida & raffe. All day long.! Barnen har varit väldigt gulliga mot varann faktiskt. Suttit bredvid varann i soffan & läst samma bok, skrattat åt & med varann & varit allmänt mysiga. Nånting hände :) annars brukar dom bråka, haha!! Vi sa just det att eftersom dom träffas så mkt så blir det ju lite av en syskonrelation som dom får. Vilket är himla gulligt! Dom lär sig nå nytt varje dag, verkligen. Jag med kan jag säga! Förstår nog inte riktigt att Clara verkligen förstår en hel del nu. Hon börjar bli så himla stooor :) och allting går fort! T.ex om jag säger att hon ska hålla i mig när vi sätter på henne skorna - så gör hon det, om jag säger att hon ska hämta jackan & mössan - så gör hon det, om jag säger att hon borde gå & dricka vatten - ja då går hon hämtar sin lilla vattenflaska, om jag frågar om vi ska byta blöja - då springer hon & gömmer sig i sitt tält, haha!! Inge kul med blöjbyten, serrni :)

Ja, jag kan iaf fortsätta hur länge som helst. Det är så jäkla roligt!! Man blir tammesjutton lika farscinerad varje dag!

Imorrn är det tisdag, på dagen ska claris & ja va hundvakt till dixie lite sen på eftermiddagen står jobb på schemat. Blir inte så länge utan ska mest vara med vid en stägning! Sen på senarekvällen får vi se vad vi gör. Det är ju ledigt på onsdag! :)

Nej nu börjar ja få sockerdricka i fingrarna :) goonatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar