fredag 20 april 2012

Preggo snack

Sitter & tittar lite i min bok som jag hade under graviditeten!


Haha , rätt kul att läsa om alla hormonsvängningar! Ena dagen glad andra dagen pissed of kan man säga! Sen 1 vecka innan Clara kom så vägde jag mig, mätte omkretsen på magen & lårena! Rätt farschinerande att se hur det förändras på 1 år!

Vikten låg på 77kg
Magen omkrets på 109cm
Lårens omkrets på 60cm

Nu 1 år senare har jag tappat 26kg, 35cm runt magen & 11,5cm runt låren. Det kanske inte låter skit mkt, men som den pansarvagn man kände sig som då så kan jag lova att man känner skillnad nu!! Haha. Det bästa nu är man kan sova på mage om man vill. Eller att man kan sova hur som helst. För då kunde jag endast sova på sida & bara på höger! Sämst!

Slutpratat om det, ikväll blir jag fräsch i håret :))




- Ifrån min kära iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar