söndag 29 april 2012

Jaha


Förkyld & feber. Skit kul. Nu är jag så jävla less på det här alltså! När ska vi få vara friska kan man ju undra! Ännu roligare att det sol & varmt ute. Men det är bara spendera dagen i soffan med vatten, snorpapper & lite godis.

Clara mår så mycket bättre iaf. Otroligt skönt. Äntligen är hon sitt rätta jag igen :) min lilla pluttunge. Förtillfället sover hon ute i vagnen & Micke är ute & grejar lite.

Imorrn är det Valborg då, är inte så jäkla peppad faktiskt. Mår jag såhär så blir det Inge firande överhuvudtaget. Men det återstår att se! Hoppas ni andra är taggade till tusen iaf :)

Igår var jag & firade min fina mamma som fyllde 45 år! Jätte mysigt var det. Synd att min förkylning smög sig på under kvällens gång bara. Men annars var det super trevligt :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar