tisdag 17 april 2012

Idag har claris varit hos min mamma & lekt :) skönt att få lite tid till att göra vad man vill! Dock gick dagen super duper fort så det hanns inte så mkt endå innan det var dags att ställa sig i köket för att laga mat. Ädelost & broccoli paj blev det. Glutenfritt & laktosfritt till och med! För dom som inte vet så är det en diet som Micke ska följa för resten av sitt liv om hans mage blir bättre nu på några månader.

Det är inte lätt kan jag säga.. Att gå från allätare till att leva som vegeterian, gluten & laktosintollerant är inte så lätt! Dyrt är det också för den delen! Men vi kommer göra allt för att mickes ulsurös kolit ska försvinna. Iallafall bli mildare!

Iaf så skjutsade mor & far ut claris nu på kvällen & käkade dom lite middag här :) lugn & skön dag!

Resterande vecka har jag no plans! Imorrn verkar det som om vädret kommer bli kanon. Vi håller tummarna för det!!

Nej nu måste jag nog knata isäng!
Godnatt


- Ifrån min kära iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar