tisdag 17 april 2012

Måste skriva av mig

Nånting som har irriterat mig sen i januari!!


Har läst en del bloggar där det handlar om vikten efter en graviditet & många får kämpa för att gå ner dom sista kilona & för andra så försvinner dom med bara vinden. Jag är nog en av dom sist nämnda. Jag själv har ingen aning om varför jag gått ner så mkt i vikt.. Bantar inte, äter som man ska & jag bryr mig verkligen inte om vad jag stoppar i mig. Antagligen så har jag fått en ändrad ämnesomsättning. = inte så mkt att göra åt!

Jag blir rätt less på att höra kommentarer & pikar om min vikt hela tiden.. Jag menar, inte skulle man väl gå till en tjock person & fråga "vad dom stoppar i sig egentligen". Det gör man ju bara inte. Då tycker jag det är samma sak om man har gått ner i vikt. Inte ska man väl fråga " äter du verkligen".

Det pratas så ofta om denna vikt alltså så folk får mig att inbilla mig att jag inte äter! Haha det är ju sjukt. Min kropp vill antagligen se ut såhär & sålänge man mår bra & känner att det inte är nå fel så är det ju bra!!

Jag mår bra & det är huvudsaken! Man blir äldre och tappar sitt "tonårshull" som min kära vän Nina sa förut! Haha!

Ja men iaf, slutpratat om detta! Tack & hej leverpastej!


- Ifrån min kära iPhone!

4 kommentarer:

  1. du är assnygg! så länge du mår bra :D

    SvaraRadera
  2. Haha klokt tjej va;)
    Som sagt, du är assnygg och mår bra och det är allt som räknas! PUSS

    SvaraRadera
  3. Det är bra Emely säg ifrån! Varför ska folk vara så fokuserade på vikt jämt? har aldrig fattat det där. Så länge man inte lider själv av sin vikt tycker jag att andra inte ska lägga sig i! Jag tycker du ser super fin ut iaf! Kram!

    SvaraRadera
  4. Taaack tjejer!! :)

    Jäkligt klokt Nina ;))

    SvaraRadera