måndag 23 april 2012

Helgen då


Helgen över igen. Det går undan! Snart maj. Fan så skönt!! Det sägs ju att värmen ska börja komma på riktigt nu till helgen. Underbart!

I fredags gjordes det inte så mkt under dagen. På eftermiddagen kom Madde hit en sväng för att kika hur vi bodde! Sen åkte jag med henne hem för att få mig en rejäl klippning! Så himla skönt att bli av med skiten. Nu är det kort, igen :) hehe! Men det är skönt & sen har jag nästan alltid uppsatt hår iallafall så då spelar det ingen roll om man har kort eller långt. Lite roligare att fixa håret nu oxå när det är lite mer frisyr :) när vi var färdiga med klippningen så kom Clara & Micke och hämtade mig så åkte vi till vänge. Hem till Robin Fia & Lana! Väldans mysigt. Ungarna gick loose på vindruvora, haha. Bästa snackset! Klockan var nog inte förens ett på natten innan vi var hemma!

I lördags var Micke borta hela dagen & snickrade garage hos Ove! Jag & claris hängde lite med Camilla & Jeanette. På kvällen sen delade jag & Camilla på en dunk vitt vin, men ingen blev full (?) konstigt. Så ännu en gång blidde det sent innan man hamnade isäng.

Igår så låg Micke i soffan hela dagen & degade. Mamma & pappa kom ut & fikade en sväng & busade lite med barnbarnet :) på eftermiddagen tog jag mig en promenad & rensade lite ogräs i rabatterna. Synd att det regnade bara! Men friskt vare! Haha!

Måndag nurå, claris sover & jag ska käka lunch. Senare ska vi gå över till Frida & raffe för lite bus :))

Hejpa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar