måndag 4 juli 2011

Tråk väder

Blev det höst nu eller? det känns nästan så. Inte så kul tycker jag, dock har jag hört att juli ska bli en regn-månad. Blä på det. Hoppas vädergudarna ändrar sig :)

Idag gör jag ej så mkt, har precis slängt i en maskin tvätt. Den går iofs 2 ggr om dagen nuförtiden, eftersom vi har en liten kräkbebis!! Vilket är rätt jobbigt men barnmorskan sa att det oftast blir bättre när man börjar med lite mer fast föda. Hoppas på det!

Får se om jag ska vara lite chaufför till Jeanette idag eller inte, annars åker jag nog & våldgästar mina kära päron, för det var ett tag sen & då tänkte jag kanske t.om tigga till mig lite middag. Hehe! Micke jobbar över lite den här veckan innan han går på semester i 4 hela veckor. Fan så underbart!!

Clara har legat & sovit här på soffan i 2 timmar nu, hoppas hon vaknar snart för jag vill leka!



-från Iphonen då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar