fredag 29 juli 2011

Lite fredag då

Herregud så tiden går fort.. Har inte hunnit skriva här överhuvudtaget!! I veckan som varit har det hunnits med en del saker. Shopping på Ikea, massa grill- & vin kvällar med våra kära grannar, kalas för Maria, flyttstädat vår lägenhet, & självklart massa mys med min lilla familj :) ibland är det såhär fullt upp. Känns som att det är det resten av mickes semester..

Snart kommer min mamma, pappa, mormor & morfar hit. Vi ska käka lite mat & fika lite :) fika = min hobby! Älskar det. Haha. Det blev lite av min craving under graviditeten att jag Behövde fika efter varje måltid. Sjukt ju. Men måste man så måste man! Ikväll så tror jag även att vi bara ska ha en liten hemmakväll. Vi har verkligen inte bara varit hemma på jätte länge så det behövs. På inflyttningsfesten så fick vi ju ca 25 chipspåsar av Johan så massa goff har vi ju gott om ;) mums!

Nu ropar mitt kära barn efter mat, så hej på ett tag!


-från Iphonen då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar