onsdag 6 juli 2011

Sooool

Sitter & har det skönt på M&p:s balkong just nu! Fantastiskt! Man måste ju passa på att njuta av detta väder.. Har en känsla av att denna sommar inte kommer bli sådär fasligt bra. Men jag hoppas att min känsla inte stämmer. Idag har jag & Clara lekt med Maria, Sanna & Nathalie på lyssnarängen. Det var mysigt! Dom fick dock flytta sina filtar 700 ggr, vartefter skuggan tog över på filtarna, haha! Men så är det med små barn då måste man sitta i skuggan:) eller ja, iaf jag!! Hehe!






Snart ska jag käka lite här sen pallra mig hemåt & så ska vi åka till västeråker och säga lite hejdå till Perra som kommer bli borta i 45 dagar nu! Sen hem igen för att sova , typ!

Denna fantastiska t-shirt köpte ja igår på stadium. Hur skön som helst!



-från Iphonen då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar