söndag 3 juli 2011

Kul & jämföra

Sitter och gluttar i min lilla graviddagbok som jag hade. Rätt kul att läsa, haha!!
Har även skrivit upp lite vikt & sån skit. Så himla roligt att jämföra då & nu!

1 vecka innan Clara kom så vägde jag 77kg & hade en omkrets runt magen på 110 cm.

1 vecka efter att clara kommit ut så vägde jag 68,8 kg & magens omkrets var 98,5cm.

Idag 15 veckor efter så väger jag 58,2 kg och magens omkrets är 88 cm! Helt sjukt hur fort det drar sig tillbaka. Visst en del hud på magen är ju väldigt lös, men lite kvällspromenader & situps så blir det nog susen. :)


Micke & Clara ligger här och myser lite brevid, låter helt underbart gosigt!! Clara har börjat med nå konstigt ljud nuförtiden, haha! Ett riktigt tjejigt läte. Hon är så jävla go :)




Vi har införskaffat oss lite godis och lite annat gott så ikväll blir det bara massa mys i soffan!!




-från Iphonen då!

1 kommentar: