fredag 15 juli 2011

Smakisar it is!

Idag har jag haft en heldag med min kära kusin & hans lilla familj! Mycket trevligt. Vi har fikat, ätit, druckit kaffe, snackat och busat lite med våra små fisungar :) detböev även lite premiär för smakportionerna! Potatis & morot! Så himla kul!!






Jag blev kvar riktigt länge och kom inte hem förns halv tio! Nu sover min prinsessa & jag väntar på att pappan i denna familj ska komma hem! Stackarn har legat med magont ute i västeråker. Han får lite såna där anfall ibland pga sin sjukdom ulsurös kolit,som den heter! Inge kul för honom, min älskling!

Imorgon är det lördag. Vet inte riktigt hur min dag kommer se ut, men förhoppningsvis en liten träff med lina, en sväng förbi Nathalie och sist men inte minst ut till Jeanette & Dennis för lite födelsedagsfest för Dennis!

Så det var allt för mig idag! GööNatt!!


-från Iphonen då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar