tisdag 20 juli 2010

Tisdag idag då!

Lite effektiv dag idag! Klev upp tidigt cyklade ner till stan fixade naglarna hos anna. Asbra blev det! Fransk design denna gång! perfekt längd och allt! verkligen nöjd! Hon är bra hon :) När jag kom hem slängde jag i en tvättmaskin, den ska gå på högvarv hela dagen imorrn! Det behövs. Sen har jag mest pluggat och nu sitter jag mer färg i håret. Äntligen, har haft färg hemma i säkert 2 veckor, men inte orkat! Hoppas det blir bra. Eller de kan väl inte bli så jäkla mkt fel eftersom det är samma färg som innan, men endå!



Igår var vi käkade med familjen eiengård på Svenssons taverna! Riktigt gott, vi ska även ut till västeråker ikväll och bli bjudna på tacos. Perra åker nämligen tillbaka till Bahrain imorrn! Herregud, han har varit hemma i 5 veckor! Har det gått så jäkla fort. Uscha. Snart är sommaren över och det vill jag INTE!


Idag har jag frossa ena stunden sen svettas ja + ont i halsen! Det lixsom kommer och går, dag för dag. Inge kul alls. Snart bryter väl ett helvete ut och man kommer bli jätte sjuk. peppar peppar


Snart kommer micke hem och då vill han nog åka så kanske dags att skölja ur färgen så man är klar för färd!!


Här sov han så sött i poolen när han kom hem från power meet! Sliten var rätta ordet! ;) kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar