fredag 16 juli 2010

hemma från Norrköping

Gud så mysigt vi haft det i Norrköping! Helt underbart att bara vara vi två. Gick och strosade i norrköpingsstad igår, käkade på en jätte mysig restaurang, i spöregnet! Fan vad underbart det var med regn kan jag säga. Luften blev helt klar och härlig. Hotellrummet var kanon! Vädret idag på Kolmården va kanon 27 grader och strålande sol!! ja, allt var helt kanoners. Dock så börjar vi bli krassliga, undra om det är lite feber som ligger och smyger i mig. Känns nästan så.. Men det ska jag ignorera, som jag alltid brukar göra. Haha. Vill inte va sjuk när jag är ledig.. nej usch det ska inte få förstöra! Micke gick lös med kameran i norrköping kan jag säga.. Så det blir nog en hel del bilder! Inte just nu för nu är jag hos Arne..

Ikväll är det poolparty hos Eiengårds! Med grillade hambrugare och trevligt folk. Vi åker väl tillbaka dit på moppen snart :) Skit mysigt med moppe.. gamla goda tider lixsom. Illa luktar man iaf! hah.

Imorrn är det fest för hela slanten, först maria nathalie och rebban och sen har Dennis 30 års fest! Vet inte riktigt hur jag ska lösa min tripp in till stan. men men vi får se hur det blir! Har iaf införskaffat mig en ny klänning hör och häpna tills imorrn så den tänker jag ha vare sig det blir fest eller ej, haha!

nu ska jag gå och va social med grabbarna i gräset! pösss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar