torsdag 22 juli 2010

Dagen med stort D


Dagen med stort D kan man ju lugnt säga! Kände på mig att idag var en bra dag och sicken tur jag hade så är det ju de!! KÖRKORT alltså... Alla som har det vet ju känslan! Dock kan jag inte fatta det än, haha.. Kommer nog dröja ett tag!

Men nu vill jag ha min egna lilla bil som jag pyssla om och göra lite fräsig. Haha!!






Jag är bra ja ;) På loppet inom 5 veckor så har jag det nu i min hand! Fort har det gått! Ohyes!

Tack mamma&pappa, farmor, mormor&morfar!

Vet inte riktigt vad som händer ikväll, på nåt sätt måste man ju nästan fira! Tror ja mest vill köra bil.. Nejdå! Nåt kul ska nog infinnas! Jag och jeanette tryckte i oss Max mat när vi kom hem idag. Nu ligger hon och vilar och jag hänger mest på blocket. hah! Blev lite rastlös faktiskt!

får väl äta nåt... haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar