fredag 30 juli 2010

helg igen!

Bara för att jag kunde sova ut idag, så var de nästan omöjligt! Undra varför det är så! När man måste gå upp då känns det som att man kan sova hur länge som helst och när man får ligga och dra sig, nej då vaknar man tidigt! jobbigt det dära..


Micke är redan på väg hem, så jag slapp åka buss till jobbet idag, naajs! Eftersom jag stänger ikväll så får han ta bilen :) Fick även ett trevligt telefonsamtal av pappa min tidigare idag! Ska tänka lite på det och kika lite så får vi se sen!


Läste fridas blogg och kom på att jag har ju också varit iväg på Älgparken i gårdsjö! Har man inte varit där så tycker ja lätt att man ska åka dit! Skit mysig gård, jätte trevligt folk + att man får komma hur när älgarna som helst, klappa t.om ;) haha men de är jätte mysigt!


Leffe och Holger! Holger :)

Nu kom micke hem så nu ska vi nog åka! kramåpuss&hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar