söndag 11 juli 2010

long time, no see

Nu är jag hemma från en trevlig kväll ute! Helst slut är ja.. skulle kunna sova i flera dagar känns det som!! Mycket trevligt har de vart iaf.. först jobb sen till madde, duscha och göra sig iordning. Så spelade vi lite kubb och mös. Efter de åkter vi ner på stan först till Riverside sen gick ja till Terassen hängde lite med Lingman och dom sen gick ja tillbaka ner till Magnussons där madde och frida var sen blidde de hemgång för mig. Och nu är ja hemma! Så jääävla skönt. Önskar bara att micke var och mös med mig. Men det får bli imorrn!! Saknar karln så sjukt mkt. En hel helg utan varann.. Fy! Dom har de jäkligt kul på power meet iaf. skulle vart kul och va med. Men icke för ja fick jobba istället. Jaja en annan gång..

Imorrn hoppas ja att Jeanette ska till Västeråker, för dit vill jag! Bada bada bada.. Underbart. Vädret ska bli fint och allt! Nu är jag och micke lediga lite tillsammans. det ska bli helt ljuvligt!

Bara mysa, hela dagarna långa.. nu ska ja kika på senaste the hills avsnittet sen ska ja gosa ner mig i soffan med våra mysiga filtar och sov! ;) godnatt!

1 kommentar: