lördag 17 maj 2014

sweeeet

Vilken daaag! Helt fantastiskt väder! Mitt humör blir på topp när det är såhär fint! 

Idag har jag och Micke målat 190 meter panel, pjuuh! Tog sin tid kan jag säga. Så nu får det torka ordentligt tills imorgon, när den gamla panelen ska rivas och den nya ska upp! Kommer bli ett helt nytt uterum. Fint fint! 

Claris har spenderat natten hos mina föräldrar & myst från morgon till kväll <3 hon ville verkligen inte åka hem därifrån idag, pluttan! ;) 

Jag har hittat helt perfekt snygga skor till midsommar outfiten och pricken över i:t så hittade jag ett matchande nagellack, loveit. 



Nagellacken är lite mer åt det rosa hållet i verkligheten! H&M är en mycket bra affär ibland måste jag säga! 

Hoppas det blir såhär bra väder på midsommar också. Blir snäppet bättre då. Än om man måste sitta i partytältet hela eftermiddagen och kvällen för att det   Öser ner regn. Nej, vi håller tummarna! 

Nu blir det jordgubbsglass, chokladsås och baksmällan 2 innan det är dags för sängen och jobb imorrn!! 

Hejsvejs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar