torsdag 15 maj 2014

Fredag imörrn

Idag har det äntligen varit vardag för våran del. Dagis & jobb! 
Ibland är det rätt skönt med vardag, när man inte haft det på näästan 2 veckor! Jag är fortfarande snorig.. Men vad ska man göra lixsom. Kan ju inte stanna hemma hur länge som helst. Nu är man ju pigg iaf :) Dock har Micke börjar nysa och snora som sjutton idag. Drygt att det skulle gå så lång till emellan. Hade varit trevligare om vi kunde vara friska samtidigt! 

Imorse efter jag lämnat Clara på dagis så åkte jag hem och hade lite tid över innan jobbet. Då passade jag på att måla räcket på lilla mini altanen vid uterummet. Så roligt att måla när det blir sån skillnad. Iofs målade jag samma färg som det redan var. Men den var så sliten och ful. Nu ser det frääscht ut igen :) 

Imorgon ska jag så lite blommor och måla klart bordet vi gjort av sj-pallar! Gräva ner en buske skulle jag behöva göra med, den har stått i vatten alldeles för länge nu! Vet inte ens vad det är för buske. Så är det när trädgården redan finns när man flyttar in! Man vet inte riktigt vad allt är för något. 

Hoppas vädret är med oss imorrn nuurå. Det ser ju hoppfullt ut. Skulle ju va alldeles perfekt för en ute dag , så man kan fixa och dona! 


Inte för att bilden har nånting med texten att göra, men det är för go unge det där alltså! Cykla helt själv med stödhjul kan hon också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar