måndag 12 maj 2014

Ja man tackar ja!

Ny vecka nya tag, tänk om det verkligen funkade varje måndag. Men min dumma förkylning is still going strong! 
Jobbade igår för första gången på 1 vecka, även om jag inte kände mig helt 100. Men man orkar inte försöka fixa vikarie alla gånger, för det är jäkla bök ska jag säga! Fy sjutton! 

Efter jobbet åkte jag till Gränby och postade alla inbjudningskort till midsommar & la undan en klänning till Clara! Väl hemma så var maten klar, bara sätta sig och äta :) skönt! 

Vid 22tiden så fick jag förskräcklig värk i bihålorna & imorse vaknade man vid 5 tiden med antagligen en öroninflammation. Lovely! 
Nej fy.. Kommer inte ihåg att jag haft det nångång. Hujedamig vilken vääärk. Halva ansiktet kändes förlamat. Nu känns det liiite bättre. Halleluja för Ipren!! 

Vi som ska åka till Sthlm med jobbet imorgon & mysa! Börjar tvivla på att kunna åka med :( 


Tjusig är man! Men det känns bättre när det är varmt om öronen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar