onsdag 26 maj 2010

some love

Sitter och dricker mitt morgonkaffe och försöker avgöra om man kan sitta ute och plugga idag! Hoppas hoppas.. All brunhet man kan få vill ja ha. Dock ser det ut att blåsa nå förfärligt!

Igår åkte vi till Maxi klockan 9 på kvällskvisten. Det är så jäkla skönt att handla sådär sent inte en kotte och man kan verkligen gå runt och strosa.. haha. Va riktigt mysigt att gå och handla igår! tror även micke tyckte det ;)

Idag kommer jeanette och linda hem från Perra i Bahrain! dom kommer vara så sjuukt bruna! inte alls så man blir avis! nej nej.. Men det är tur att vi har sommaren framför oss och inte bakom. Hujedamig för den dagen. Visserligen är det inte långt kvar då till fridas och emils lilla tillskott det är typ det man kommer se framemot i höstmörkret!

Jag skulle hemskt gärna vilja att det var 4 juni nu på fredag.. ser inte riktigt framemot min jobbvecka, det blir jobb fred,lörd,mån,tis,ons och torsdag! och det kommer vara riktigt hektiska dagar också! Slutar tidigast sju också tror ja. Meeeen det är bara att bita ihop, för sen tar min bror studenten och det ska bli himla kul!!

jag har kommit på att jag vill pierca mig, men vet inte vaart!

nu blir det en rök till kaffet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar