fredag 28 maj 2010

det är fan fredag igen

Igår bytte jag hissgardinen mot två mindre likadana. Och nu sitter dom på plats! Väldigt bra blev det, må jag säga. Blir en liten bild sen :) När micke kom hem igår så drog vi kosingen ut mot västeråker, som varje dag denna vecka! hah.. Nu vill man mest att poolen ska vara klar så man får bada massor. Hoppas hoppas den är klar innan jag åker på intensivkurs! Vill ju hinna köra en bomben-premiär så att säga. Visserligen kommer jag ju hem på helgen så jag hinner väl görat då annars.
Fick även lite trevliga saker av jeanette när hon kom hem från bahrain!




En sjal, en klocka, lite godis och ciggaretter! coola som fan, värsta silvriga och grejer, haha!

Idag ska jobba, känns nästan till ovanligheterna nuförtiden har ju haft ledigt i hela 5 dagar. Rätt skönt, men endå inte. Man blir för slö! De ska bli ruuligt faktiskt. Imorrn öppnar jag på jobbet och slutar 6 sen får vi se vad kvällen har att erbjuda! Har hört att det ska regna hela lördagen! booring. Kanske inte blir så mkt jobb me poolen då men på söndag blire säkert! Om exakt 1 vecka idag tar min bror studenten! Ska bli så kul.. Vet dock inte vad jag ska ge honom eller vad jag ska på mig på denna tillställning! men de löser sig, ja kanske till och med ska få mitt hår klippt tills dess! happyface!

jag ska nog kleta på lite spackel nu, micke kommer hem vid två och då får jag så snällt skjuts till jobbet! Han är go han. hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar