måndag 31 maj 2010

en mys dag vare





Måndag idag då, seriöst helgen bara svischa förbi. Jobbade ju freda-lördag. Det var galet mkt folk på lördagen också. Ni förstår nog inte, haha. Sjukt mkt folk va de! Jaja, micke plockade upp
mig så köpte vi med oss Maxmat och åkte hem till jeanette, lite spontant sådär.. Sen var de hem, duscha och fixa så kom frida och hämtade oss så åkte vi till tussie och tanya! Tanya hade avskedsfest. Trevligt va de.. även om vi inte blev så långvariga. Vi åkte hem till madde och david en sväng innan vi åkte ner på stan och mötte upp jeanette igen. Det blev en cider på terassen och hemgång klockan 1. Så jävla skönt! Iaf igår, slippa vara bakis! underbart.


Igår va det mors dag. Först fika hemma hos mina päron,(glass & jordgubbar i solen) där jag gav mamma en liten nyckelring med massa vackra ord på :) Därefter brummade vi ut till västeråker! Nu är det frigolit i poolbotten. nära nära... Vi får se vilken dag vattnet ska tömmas i, det blir nog snart. Sen gjorde Camilla otroligt god middag, kyckling, ris och beasås med vitlökssmak. Riktigt god va den! Och så sallad med feta i. Kanon!











Den här veckan kommer nog vara lite av ett stressmoment, ska jobba sent, försöka hitta kläder tills fredag och present. Plugga lite teori och köra, middag hos mina päron och färga mammas hår, plus lite annat ditt och datt man ska göra!! Så det finns att göra kan man säga!
Idag börjar jag 12, blev så glad när kikade i min almenacka och såg de, trodde jag började 10 hela veckan! Men icke sa nicke. Nu blir det nog lite frulle minsann!

1 kommentar: