tisdag 25 maj 2010

lite ditt och datt

Karlar kan vara så sjukt komplicerade ibland!
Nästan värre än tjejer och det trodde man ju inte direkt i första taget!
Men men bara att acceptera!

Nu snart ska jag göra min middag och sätta mig lite mer teoriboken,
måste också införskaffa mig ett kollegeblock som jag kan skriva massa
bra anteckningar om allt! Av det lilla som jag hållt på med körkortet så
märker jag på mig själv hur petig jag blir när jag och micke åker tillsammans!
Påpekar allt han glömmer, hahaa.. iofs tycker han det är bra att jag är så uppmärksam!
Faktiskt så är han jävligt bra att övningsköra med, även fast han har en liten negativ ton i sin röst när han säger åt mig. Men vi bråkar ju inte iaf! thats good! Många par gör ju det när dom börjar övningsköra med varann! Värre var det med mig och pappa förut. Hah!
Jag och micke hade btw 1 år och 8 månader här nu den 13 maj! love love.


nu; käk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar